مجموعه داستان های بارو نکردنی =)

مجموعه داستان های بارو نکردنی =)

ب سلامتی اون پسری ک گوشه اتاق نشسته

با کامپیوترش بازی میکنه و زیرلب میگه

بهتر از بازی کردن با دل دختر مردمه

مجموعه داستان های بارو نکردنی =)

 



نظرات شما عزیزان:

بی پلاک
ساعت23:00---20 آذر 1392
مثه من

منم
ساعت22:34---20 آذر 1392
به نظرم مرد اخلاق فوتبال جهان باید اون باشه! مگه نه دخترا؟ آخه اگه من بودم هرچی از دهنم در میومد بهشون می گفتم. قبلاتوی والیبالم این جوری فحاشی کرده بودن.ولی خوشم اومد مسی وجهشو



بین مردم خراب نکرد به عنوان بهترین بازیکن جهان واقعا نشون داد این عنوان از نظر اخلاقیم حقشه
yes yes
بلی از نظر اخلاقی خیلی بچه خوفیه ولی من کلا طرفدار رونالدوئم =))
منم طرفدار مسی:)


منم
ساعت22:18---20 آذر 1392
پس از حمله ایرانی ها به پیج “مسی”، این بازیکن رفتار ایرانی ها را غیردوستانه خواند و پس از آن ایرانی های زیادی رفتند و در پیج این بازیکن از او عذرخواهی کردند.









مسی هم با بزرگ منشی در این مورد پاسخ داد:« ایرانی های عزیز، نیازی به عذرخواهی نیست. من می‌دانم ایران فرهنگ غنی ای دارد و من می دانم اینهایی که تهدید کردند ایرانی های واقعی نیستند.




من الان هم فقط سخت تمرین می کنم تا در بازی مقابل ایران، مدافعان این تیم را اذیت کنم.» این واکنش محترمانه و حرفه ای مسی در نوع خود جالب توجه و آموزنده است. با این حال نباید تهدید زیرپوستی مسی مبنی بر تمرین سفت و سخت را نادیده گرفت. گویا تیم ملی کشورمان به راحتی قربانی فحاشی و بچه بازی چند تن از هموطنان مان شده است.





خیلی بی شخصیت بودن ینی
:|
آره ولی بعضیشون واقعا خلاقی به خرج داده بودن خیلی چیزای باحالی میگفتن.کلا خیلی آدمای خلاقی هسیم ما ایرانیا =)
آره واقعا بعضیاشون خیلی باحال بود:)


منم
ساعت22:16---20 آذر 1392
اون دکمه Browse که اون جا نوشته آپلود عکس دلخواه چجوری کار میکنه؟
عاقا رو این Browse کلیک میکنی بعد عکسی رو که میخوای از تو کامت انتخاب میکنی بعد نظرتو ارسال میکنی بعد این عکسه بصورت کوچیک بقل اسمت به نمایش در میاد:)


منم
ساعت22:02---20 آذر 1392
راستی یه سوال داشتم...
بپرس عزیزم بپرس


منم
ساعت22:02---20 آذر 1392
واقعا به سلامتی اون پسره بزن لایکو
لایک
لایک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:56 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]