خو اين چه زندگيه ما داريم؟؟؟

خو اين چه زندگيه ما داريم؟؟؟

مامان...
مامان و درد!!!
بابا...
بابا و زهر مار!!!
داداش...
داداش و مرض!!!
آبجی...
چه ميخوای؟
عمو...
عمو بی عمو!!!
دايی...
دايی و كوفت!!!
عمه...
عمه و دل درد!!!
خاله...
باز چه مرگته؟
بله...
بله و بلا!!!
سلام...
سلام گرگ بی طمع نيست!!!
شما خوبين؟
تا وقتی تو رو نميبينيم خوبيم!!!
من دارم ميرم...
بری برنگردی!!!
من ميرم بخوابم!!!
بخوابی كه پا نشی!!!
من پا شدم...
پا نگيری انشاالله !!!
من ميرم بيرون...
برو به جهنم!!!
خداحافظ...
خدا بزنه به كمرت!!!
من گشنمه...
بيا كوفت كن!!!
خو اين چه زندگيه ما داريم؟؟؟ بعد ميگن شما از نظر روحی مشكل دارين!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

sajad
ساعت20:37---13 آذر 1392
دمت گرم واقعا درست میگی
قربانت :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:, ] [ 20:33 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]