چیکار میکردی؟

چیکار میکردی؟



نظرات شما عزیزان:

ناتاناییل عاشق
ساعت19:48---17 آبان 1392
به به چی میشد



چه کارا که نمیکردم



بی حجاب میشدم



موهامو برای بیرون حالت میدادم



لباس تنگ و کوتاه میپوشیدم



پشت سراونایی که بهم بدی کردن تامیتونستم باخیال راحت غیبت میکردم



{نه اینکه الان غیبت نمیکنم میکنم ولی با استرس}



پفکا ولواشکای مغازه روبرویی رو میدزدیدم



{هرچندکه خودم میخرم ولی میگن دزدی خوشمزه تره...بیشترمیچسبه}



خخخخخخخ بعدش



این پسرای ابروگرفته رو تو همون خیابون خفه میکردم



شدیدا مردم ازاری میکردم



{هرچندبه سن وسالم نمیخوره ولی خب یه حس شیطنت درمن وجود داره ومردم ازاری میکردم}



ولی یه چیزی بگم شایدباورت نشه بازهم دوست دخترکسی نمیشدم حتی اگه گناه نبود



از دو تا ازپسرای همسایمون خوشم نمیادمخصوصا اون کفتربازه دوتاشونو سربه نیست میکردم خخخخخخ



شوخی کردم ولی خدایی یه بلایی سرشون میدادم که ایقدچش چرونی نکنن لامصبا



دیگه



باگوشیم نصف شب مزاحم همه میشدم وخوابشونو میپروندم



یک همچین ادمی بودم من



خدارحم کرد همچین چیزیو نذاشت



فک نکنم همه اینکارا تو24ساعت جمع بشه



ولی سعی میکردم همشونو تامیتونم انجام بدم



دیگه بقیه شونو یادم نمیاد یادم اومدمیام مینویسم
o_O موفق باشی خواهر چه روحیه خلاقی داری حتما اگه یادت اومد بازم بنویسo_O


صادق لیدر
ساعت18:49---17 آبان 1392
من

گناه نمی کردم!
باریکلا اخوی


aysa
ساعت12:02---17 آبان 1392
جایز نیس بگم برادر جایز نیس
خخخخ اوکی


aysa
ساعت23:45---16 آبان 1392
گفتنش جایز نیس
اوه مگه چیکار میخواستی بکنی؟=|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, ] [ 17:28 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]