به خدا

به خدا

افتخار نکن که به اندازه تارموهات رفیق داری

وقتی محتاجشون میشی میفهمی که کچلی !

 

نرگس:البته من یه تار مو دارم =)



نظرات شما عزیزان:

دنیا
ساعت15:03---11 آبان 1392
إإإإإإإإإإإإ من هردو تونو تار مو میدونستم پس فقد ایسا جوووووووونم دوستمه شومام اب هویج:

البته قابل ذکره هردو نظر جنبه ی طنز داشتD
آجی شما نمیگفتی هم بازم عزیز بودی واسه ما.جوابای ما هم جنبه ی طنز داشت =))))


دنیا
ساعت16:37---10 آبان 1392
نرگس یه سوال واسه من پیش اومده


میشه بگی


من


ایسا


مرضیه


اونجا دقیقا نقش هویچ رو داریم یا برگ چغندر؟
حدیثه:خخخخخ حسود نباش اجی شما نقش اب هویجو ایفا میکننی هاهاهاهاها =)))))))))
نرگس:=))))) با نظر حدیث موافقم =)))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:38 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]