انصافه ؟؟؟!!!!

گوریل انگوری با اون هیکلش خودشو جا میداد رو ماشین بیگلی بیگلی...

.

.

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بعد من نمیتونم خودمو تو دل یکی جا کنم :|||

خداییش انصافه ؟؟؟!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

3aeid
ساعت19:52---24 مهر 1393

=)


3aeid
ساعت18:35---24 مهر 1393
ببخشید خو نرگس خانووووووووم
،
من فقط گفتم ی کم دورو برتونو نگا کنید دعوا نداشتم ک....
بابت اشتباه تایپی هم شرمنده سریع نوشته ام، بدون اینکه چک کنم...
شهرتون از کرج دوره والا خودم چاکرت بودم چون پستاتون ک عجیب تو دلم جا کردن....!!!
ولی خو چ فایده نمیشه دیگهههههه
مام دعوا نداریم ک...
خواهش میکنم دیگه تکرار نشه:)
همون بهتر که دوره:|
والاااا =)))))


3aeid
ساعت23:58---23 مهر 1393
خو میگم نفهمی زده به کلتون همینه دیگه،
،
از جمله سگ پر نمیزنه نرگش میشه فهمید حالتون چقد خوبه...!!!
آخه سگم پر داره...?
اولا که نرگش نه و نرگس خانوم!! بعدشم سگ پر نمیزنه اصطلاحه:|نفهمم خودتی:|
در ضمن آبی منم قرمز حدیث:|
:|


رومینـــــــــا
ساعت16:37---23 مهر 1393

خخخخخخخخخخخخ اجی برات متاسفم...سرت بیکلاهه
خخخخ خوبه که یکم هوا میخوره کلمون:D



3aeid
ساعت20:15---22 مهر 1393

ی خورده دور و اطرافتو شاید درست نگا نمی کنی خانمی...
،
خودت داری بی انصافی می کنی،،،،
نه بابا درس نیگا میکنم هیشکی نی:|
راس میگه نرگس منم که دارم بیشتر دقت میکنم میبینم کسی نی،سگم پر نمیزنه :|



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:30 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]