دیالوگ های باحال

دیالوگ های باحال

شب شعر:

پسرعمه: آقای مجری این بی تو پسر نمی شود یعنی چی؟

آقای مجری: بی تو به سر نمی شود

- چی نمی شود؟

+به سر نمی شود ، یعنی نمیتونم بی تو زندگی کنم.

- با پسرش؟

+پسر نیست که ، بی تو به سر نمی شود.

کلاه قرمزی: یعنی کلاه ما رو میگه دیگه ، میگه اگه تو نباشی من به سرم نمیره

آقای مجری: نه نه ، بچه ها ، خیلی ساده ست . یعنی من بدون تو نمیتونم زندگی کنم.

فامیل دور : منو میگی آقای مجری؟ منم بدون تو نمیتونم زندگی کنم ،

من از بچگی آرزوم بود شما بگید به من نمیتونید بدون من زندگی کنید !!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 18:29 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]