دانلود اهنگ "از شب اول" امیر تتلو

دانلود اهنگ "از شب اول" امیر تتلو

متن آهنگ جدید تتلو با نام از شب اول فهمیدم

من از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی
من از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی

.
از همون شبِ اول فهمیدم که ، چقده ذاتِت سیاس
از همون شبِ اول میدونستم پشتِ ، فیسِ نازِت چیاس
از همون روزِ اول شک داشتم بِت ، هی توهم الآن با کیاس
نمیدونستی میرسه به گوشِ من کارات ، دورِ من پُرِ مافیاس

.
از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی
من از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی

.
وقتی که تو میتونی انقده راحت ، رو همه قولات پا بذاری
وقتی که تو میکَنی انقده عادی ، بی حتی یکم پافشاری
وقتی معلوم نی از کجا میرسه بهت ، بو داره هرچی داری
وقتی که تو میتونی انقده بد شی ، توقع از من چی داری

.
از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی
من از شبِ اول فهمیدم ، وقتی همون شب با مَنی
پس چند شبِ بعدم تفریحاً ، میتونی بِری تو بغلِ هر آدمی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:57 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]