دانلود آهنگ "اصلا صداش کردی؟" از بنیامین بهادری

 

http://www.benyaminmusic.com/music/Benyamin(Aslan-Sedash-Kardi).mp3

 



نظرات شما عزیزان:

طرفدار اقای عشق
ساعت15:38---4 مرداد 1393

فک کنم مریضیم داره اوت می کنه خخخخخخخ
یه چن وقتی نظر نمی ذارم تا ادرس وبم مشخص شه
می دونی خیلی دوس دارم باهات بیشتر اشنا شم
حالا فکر بد نکن منم دخترم
اوه اوه :D
میگم شوما نظرو بزار میترسم یوخ مریضیت حاد شه نشه کاری کرد بعد که ادرس وبتم مشخص شد آدرس وبتم بزار :D


خخخخ نه بابا اون که کاملا مشخص بود دختری :D یه پسر که نمیتونه اینجوری عاشق بنیامین بهادری باشه :D


طرفدار اقای عشق
ساعت14:07---4 مرداد 1393
ما به شما ارادت داریم فراووووووووون
خداوکیلی یه روز اگه نیام وبت دیوونه میشم
من همیشه میام وبت ولی یه مریضی دارم
اونم مریضی(سرطان نظر نده ای)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
قربوون شوما =)))) خخخخخخخ اتفاقا ما تخصصمون درمان همین مریضیاست :D این دوتا نظر شوما نشونه بهبود شماست یه چن تا دیگه نظر بزارین ایشالا خوب خوب میشین :D


طرفدار اقای عشق
ساعت1:15---4 مرداد 1393
نه خدایی تو به من بگو مگه میشه اهنگ از بنی بیاد و من دان نکنم؟!؟!؟!

گاهی اوقات فک می کنم بنی فقط واسه من اهنگ می خونه؟!؟!؟!؟!

بعضیا اهنگ مورد علاقشون رو انقد گوش میدن تا بالا بیارن پس چرا اهنگای بنی اینجوری نیس؟!؟!؟!

خدا وکیلی گفتم اول اهنگ بنی رو پلی کنم بعد بیا شیطون بلا؟!؟!؟!؟!

الانم دارم همونمو گوش می کنم؟!؟!؟!؟
نه خب لابد نمیشه دیگه!!:P
نه بابا واسه زنش خونده اینو:P
نمیدونم مدلشه:P
چه باحال:P
افرین گوش کن قشنگه:P
راستی مرسی که بهمون سر میزنی:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:43 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]