من هروقت زمین میخورم

من هروقت زمین میخورم

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده

فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.

بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!:)

 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت2:38---21 تير 1393


منم
ساعت18:48---19 تير 1393

سلام آجیای گرامی!!! چطورین؟ مطورین؟ خوبین ایشالا؟؟؟ مام خوبیم! چه خبرا؟ گفتم یه چن وقته خبر نمیگیرم بیام یه سرو گوشی آب بدم!
یه سوالم داشتم که عایا بلاگفا لوکس بلاگو لینک میکنه یا نه؟ منم برم بلینکمتون دیگه. تاحالا نگفته بودم ولی یه وب کره ای دارم با اسم مستعار باران!!! خخخخخخ!! خوشال میشم لینکم کنین. ولی میشه عایا؟
+ من چن روز خونه مامی بزرگم بودما قابل توجه آجی نرگس!
سلاااااام آجی منم!ما خوبیم به لطف خدا=))سیلامتی!!بپا سرو گوشت خیس نشه یه وخ!!! چرا لینک نکنه منم جون،برو بلینکمون مام لینکیدیمت=)وب باحالیه=))خخخخخ به جمالت=))شد=))

 


ااااااا جدی؟؟خو اطلاع میدادی قبل رفتن میومدم لب پنجره با هم تجدید دیدار کنیم:P خخخخخ
خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 18:1 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]