یکی از فانتزیام...

یکی از فانتزیام...

یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم

به دویدن و همزمان با موبایلم بگم :

لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه ،

کلی آدم بیگناه اینجا هست !

.

.

.

توهم در حد سراب های بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون




نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت4:48---17 تير 1393
روزگاریســت در این شــهر غــریــب

بین آدمهایــے کہ زِ تنــهایــے خود مــےترسند

وز پسِ آیــنہ از دیدنِ خود مــےترسند،

من تــــو را پــاک تــرین یافتہ ام!

آن قدر پــاک، کہ اگر آب نبود

من تــــو را " آب " صــدا مــےکردم...!
خیلی هم زیبــــا


نادیه
ساعت18:38---16 تير 1393
چ فانتزی عجیبی!!!!!منم همچین فانتزیایی دارم
=)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ] [ 18:23 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]