خخخ خو برادر من تقصیر خودته چرا دروغ میگی ماه رمضونی اخه؟:))

این واحد روبروییمون تازه اومدن دخترش ویالون می زنه
بعد خیلی خون گرمن دیشب مارو دعوت کردن واسه افطار
من پاشدم بیام زن همسایمون گفت اقا میلاد کجا ؟؟ نشسته بودین حالا
یه نگاه عشقولانه به دختره کردم گفتم الان وقت تمرین پیانومه باید برم
بعد مامانم نه گذاشت نه برداشت گفت : میلااااد تو پیانوت کجا بود چرا دروغ می گی ؟؟؟ این میلاد ما از بچگی با دبه سرکه تنبک می زنه خودشم می رقصه :)
))) یه دبه بیارید ببینید چیکار میکنه
اصن کمرم شکست
جوری شده بود ک د
ختره تا منو نگا می کرد یه لبخند ملیح می زد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نادیه
ساعت11:18---15 تير 1393
خعلی ناراحت شدم چرا مامانش ضایعش کرد بیچاره پسره میخواست جلوی دختره کم نیاره.....
خخخخ اره بدبخت:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 1:25 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]