صبح سوار تاکسی بودم

صبح سوار تاکسی بودم

صبح سوار تاکسی بودم

راننده تاکسی با ماشین پشتی دعواش شد

پیاده شد گفت : من اینجا وایستادم و وای خواهم ساد !!

طبق آخرین اخبار رسیده :

تمامی اساتید ادبیات به صورت دسته جمعی خودکشی کردن :|

 



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت11:24---24 خرداد 1393
هههههههههههههههه
خیلی خنده دار بود . . .


منم
ساعت0:48---24 خرداد 1393

نه بابا! واقعا دارم اطلاعاتو حال میکنم!!!!
ایول اطلاعات!!!!!!
حالا حداقل نظر قبلیمو ویرایش کن فامیلی مامیم لو نره!
در ضمن من همین الان از مامی پرسیدم!
منظورت ..... خانومه؟؟؟؟
جان من؟ دختر ..... خانومی؟
خخخخ نظرت ویرایش شد،خخخ اره =))



منم
ساعت15:42---23 خرداد 1393

فامیلی مامانت چیه؟ مامی من که خانوم ..........
تو فضای مجازی که نمیگم فامیلیشو :P ولی خونه مادربزرگ پدربزرگ مادریت رو به روی خونه ماس:P


خخخخخخ سهیلا حال مبکنی اطلاعاتو؟:P



منم
ساعت12:11---23 خرداد 1393
آره مامانم دبیر ریاضیه. حالا چطوری فهمیدی؟
نرگس:مامانت با مامانم دوسته،مامان منم دبیر ریاضیه:P


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ] [ 1:40 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]