بیشتر باز کنم؟

بیشتر باز کنم؟

من گوشیمو نمیزارم زمین اخه میترسم جک و جونورای خونمون فک کنن سیب گاز زدس بیان بخورنش!

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

الان فهمیدی اپل دارم یا مساله رو بیشتر باز کنم؟

 



نظرات شما عزیزان:

aysa
ساعت23:27---20 خرداد 1393
شما کی گوشی اپل گرفتین من خبر ندارم هاااا؟؟؟؟؟؟میدونین اگه مرضیه بفهمه داغون میشهههههه برین از خدا بترسین
مگه ادم وختی اپل میگیره باید بره به همه بگه؟؟؟ادم باید متین باشه=|بعله=))


ﻣﺠﻴﺪ
ساعت7:19---19 خرداد 1393

ﻣﺒﺎﺭﮐﻪ ﺍ~ﻝ ﺭﻭ ﺗﺎﺯﮦ ﮔﺮﺩﻓﺘﻴــﻦ؟؟

ﺁﺧﻪ ﻳﻪ ﺟﺎﻱ ﮬﻣﻴﻦ ﻭﺑﻼﮔﺘﻮﻥ ﮔﻔﺘﻴﻦ ﮎ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﮔﻮﺷﻴﺎﮮ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﻮﮦ ﺍﮮ ﺩﺍﺭﻳﻦ
نه دادا داشتیم :D معلومه یکی از طرفدارای وبین که اینجوری مطلبارو میجویین :D



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, ] [ 23:25 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]